▴ ▿ ▴

Allt går att laga en gång, två, tre Kanske fyra men fem, där går gränsen. Allting är trasigt, sprängt, och flisen ligger i drivor. Jag plockar upp det och sätter ihop det till nånting nytt nu.

Omtumlande och utmattande dag, både på gott och ont.
Har under sju timmar sett och hört några nya sidor av levnadssätt och livsfilosofier.
Jag har sett dom som inte dricker morgonkaffe, utan istället byter ut det mot en öl - den innehåller trots allt B-vitamin. Och alla säger ju att B-vitamin är något bra.
Jag har sett ett utbrott på finska, jag förstod inget - men han var helt klart en smula upprörd över något genom telefon.
Jag har hört någon berätta att röka braj är bättre än värktabletter för det är också smärtstillande - men värktabletter är farligare.
Ändå beundrar jag dessa personer.

Fast att behöva gå upp 05.45 imorgon känns inte sunt, inte alls.
2010-11-08 // 18:55:46
0 ST AVTRYCK


SKRIV NÅGOT FINT;

NAMN;
LÄGG MIG PÅ MINNET?

MAIL;

BLOGG;

SKRIFT;