▴ ▿ ▴

hela september var ett jävla mörker, men jag är över det nu.

Jag känner skam för att säga att det nog inte är dig jag saknar.
Snarare någon. Alla känslor har mattats av för varje dag som går.



Jag har vandrat hela natten
Försökt att gå av mig sorgen så
Jag har mött andra som också vandrat
Jag tror jag vet vad dom tänker på
Ändå säger man något flyktigt om att det ordnar sig en dag
Att vi som lever måste leva här
Vi blev nattvandrare du och jag
Och så somnar man på soffan
Utmattad av sin gång
Men man vaknar lika snart igen av en obarmhärtig sol som
säger en att sorgen din är lång
Jag faller igenom September
Vi faller igenom September
Det värsta som kan hända
Det har nog redan hänt
men det värsta av allt är nog ändå trots allt
att vi måste leva med det
Jag faller igenom September
Vi faller igenom September
// SeLest
2010-10-15 // 10:36:56
0 ST AVTRYCK


SKRIV NÅGOT FINT;

NAMN;
LÄGG MIG PÅ MINNET?

MAIL;

BLOGG;

SKRIFT;