▴ ▿ ▴

min pappa säger nej Ida, csn säger nej Ida. södertälje, luften ropar nej Ida. flyttfåglar, regnmoln och marken säger nej Ida. alla bara säger nej Ida. men varför då?

Fingertopparna ömmar efter gitarrspelandet på dagens musiklektion. Jag, Maya och Helge spelar Utan dina andetag.
Engelskaläxan, boken Pigs can't fly ligger här jämte mig och väntar på att bli läst, känns inte ett dugg lockande.
Och att det blåser ute alldeles för mycket är frustrerande, något som är ännu mer frustrerande är när det också regnar. Mitt hår tycker verkligen inte om det.
Eller att min hy är helt ur balans, undra vad det kan bero på? Åh, vilka i-landsproblem.
En till sak! Tack soyghurt för att du gjorde min smoothie mycket godare.
2010-10-19 // 23:27:40
0 ST AVTRYCK


SKRIV NÅGOT FINT;

NAMN;
LÄGG MIG PÅ MINNET?

MAIL;

BLOGG;

SKRIFT;