▴ ▿ ▴

She only loved two things. The first was her long red hair.
The second was how easily she could cut it off and not feel a thing.

Gick tillbaka till frisören idag eftersom det var fruktansvärt ojämnt sen sist, visst hon jämnade till det på båda sidorna, men det är förstört.
Inte heller alls det jag önskade mig i från början. Med handen på hjärtat - jag vill aldrig mer gå till en frisör.
I fortsättningen om det blir fel så ska det bli av mitt eget misstag, inte av någon som är utbildad till att göra mig missnöjd.



Är för tillfället väldigt arg, sur och ledsen. Mitt hår är helt helvetes-fult.
Får bli knut tills det växer ut helt enkelt.
2011-10-14 // 17:06:37
1 ST AVTRYCK

Andréa sa....

Tycker det är fint!


BLOGG; http://behindthecounter.blogg.se/

SKRIV NÅGOT FINT;

NAMN;
LÄGG MIG PÅ MINNET?

MAIL;

BLOGG;

SKRIFT;