▴ ▿ ▴

du skrev våra namn under bron. låt mig behålla det här, det kan väl jag vara värd. kom och slå sönder min värld, det är allt jag begär. det var inte mitt namn som du skrev. jag önskar jag var där nu.




Det var en gång en torsdagskväll i oktober, tre flickor skulle åka in till den stora huvudstaden.
Dom visste vart dom skulle, men inte hur dom skulle komma dit. Att vara som en turist på söder är inte helt lätt.
Efter en latte i regnet, och en busshållsplats senare hamnade dom på slutdestinationen - Underbara bar, för att stå upp mot främlingsfientligheten.
De drack vitt vin ur rundade glas, och cider ur glasflaskor. Lyssnade på livemusik och betraktade vackra pojkar med brunt, lockigt hår. 
Dörrvakten bjöd på tranbärssnus, komplimanger och ett telefonnummer. Flickorna gick till pendeltåget under alkoholpåverkan. 
Dom sjöng högt till kent, och trots den tidigare tunga, gråa dagen och några hundra kronor fattigare, hade dom hela världen i sina händer.
Jag älskar dom två flickorna som gjorde denna kväll till ett äventyr att minnas.
2010-10-10 // 20:38:54
1 ST AVTRYCK

mirris sa....

vem berör vem hörridududu? dör för dina texter!! <3


SKRIV NÅGOT FINT;

NAMN;
LÄGG MIG PÅ MINNET?

MAIL;

BLOGG;

SKRIFT;