▴ ▿ ▴

hardened heart, my heart is hard - hardened heart can take no harm.

Hela kvällen har jag filosoferat på de stora och små saker som berört mig mest idag
hur jag än vrider och vänder på dessa besvär så kommer jag ingenstans.
Som att springa på ett rullband, helt utan ett slut.

- Hur ska man någonsin våga öppna sig för någon, någonsin igen?
- Jag presterar så gott jag kan, kan jag ändå åstadkomma mer än så?
- Varför känner jag fortfarande doften från din hud stickandes under näsan?
- Det gör ont, att det finns dom som hänger sig för kärlekens skull, men hur ska man kunna få det ogjort?
- Du som sitter där och vet att du har krossat någons hjärta, har du någonsin själv fått ditt hjärta krackelerat i bitar?
- Känner du ingen som helst ånger, du ynglingen som lurat henne på lyckorus och kärleksförklaringar som skulle kunna produceras till en hel roman?
2010-10-06 // 23:45:00
1 ST AVTRYCK

mirri sa....

<3 <3


SKRIV NÅGOT FINT;

NAMN;
LÄGG MIG PÅ MINNET?

MAIL;

BLOGG;

SKRIFT;