▴ ▿ ▴

Jag tror ju på livet före döden, du har fått ditt liv så ledigt så vad väntar du på?

Min helg. Den här fina helgen täckt av snö blandat med höstlöv.
I fredags åkte jag hem till Lizzy i Sorunda efter skolan, vi åt pizza.
För att tillägga så äter man alltid pizza (köpt som hemmagjord) eller tacos hemma hos Liz, men detta utan att klaga, lustigt och gott tycker jag.
Vi skrattade åt en hel del vitsiga skämt, sjöng singstar och tillbakablickade på dom där minnena från sommaren.

Lördagen tillbringades med Linda och Jonas. På eftermiddagen blev det shopping i Skärholmen.
Sen närmare kvällen åkte vi till Jonas tvillingsyster med fru och deras lilla Elma.
Sötare unge är svårt att hitta, tindrande ögon och alltid nära till skratt. Det serverades thaimat och sällskapsspel.






Och denna söndag däremot har varit lika intressant som alla andra söndagar. Regnrusket mot fönsterrutan har varit mitt sällskap, när jag försöker plugga om vattenkraftverk.
2010-10-24 // 17:54:33
1 ST AVTRYCK

Liz sa....

Pizza och tacos!! Det e grejer det :) mums. Kärlek till dig och dina dåliga skämt vännen <3


BLOGG; http://Lizlin.devote.se

SKRIV NÅGOT FINT;

NAMN;
LÄGG MIG PÅ MINNET?

MAIL;

BLOGG;

SKRIFT;