▴ ▿ ▴

För oss med något torterade själar och vanskligt leverne så innehöll deras musik allt för att ta udden av det värsta av vardagen. Vi var ändå många i den här lilla kulten och vi höll om varandras ryggar. Vi emot dom. Alltid.

Nu, idag är det söndag. Söndagar brukar vanligtvis vara värdelösa och trista.
Men inte den här. Den är något alldeles extraordinär! Varför? Jag har fått vaknat upp bredvid två av de vänner som ligger närmst hjärtat, ätit lördagsgodiset som blev kvar från igår, druckit mängder av kaffe. Men det som toppar denna dag; (Äntligen, äntligen. Jag har längtat så länge på den här dagen.) Förklaring - Dom har inte existerat i mitt liv speciellt länge, men enda sedan jag hörde dom för första gången, sedan dag ett har jag fullkomligt älskat dom. Dom är min tröst i allt ont, dom förstår mig oavsett i vilken takt mitt hjärta slår. I augusti var dom på Popaganda, jag skulle ha varit där, men det blev inte av. Jag har ångrat det så djupt.
Men idag ska jag se dom på riktigt och höra dom från fjärde raden, plats 448 på Cirkus med Dunja. Ett av mina absoluta favoritband, Belle and Sebastian.
2011-04-03 // 14:40:33
0 ST AVTRYCK


SKRIV NÅGOT FINT;

NAMN;
LÄGG MIG PÅ MINNET?

MAIL;

BLOGG;

SKRIFT;